2010. március 11., csütörtök

Moodle II.

Érdekes tapasztalat birtokába kerültem... S hogy rögtön kettő is?? 1. Tegnap sikerült távoli ismerősként üdvözölni a "mudlit", már nem haragudott rám annyira:-) Hajlandó volt képet, videót "enni", majd némi baráti segítséggel elfogadta a kérdőíveket, majd egy más oldalról érkező "help"-et használva beágyazódtak néki a videók is. Debütálhatott tehát a gyerekek előtt is. Éppen tegnap. Igyekeztem elmagyarázni, hogy ez egyáltalán nem kötelező.. (Az osztályommal kapcsolatos balsikerű események kapcsán azt gondoltam: "lovat" váltok, azaz egy szintén 10.-es, de nyelvi előkészítős csapatot kértem meg a közreműködésre.)
2. Ma reggel aztán enyém lett a meglepetés!! A többiek kérdezték, hogy ők miért maradtak ki a "digitális suliból"? Bevettem őket is...

Azért nem bízom el magam, tartok tőle, hogy az újdonság varázsa egyelőre még viszi előre a dolgot. Kíváncsi leszek, hogy úgy 2 hét múlva hogy állnak a dolgok... Mi lesz vajon, ha majd rájönnek, hogy nem csupán "netezés"-ből áll a dolog. De a valahavolt mondás szerint: "Bízz Istenben és tartsd szárazon a puskaport!"

Azért a "régiek=tegnap csatlakozottak" még az éjjel feltöltöttek néhány szót a fogalomtárba. Ezt alighanem azért a végén még érdekes lesz elemezni, hogy azokon felül, amikről magam is gondoltam, hogy ismeretlen lesz számukra, mennyi mindent fognak még találni.

4 megjegyzés:

  1. Végre, egy jó hír! De tudod mit, én megigérem, hogy akkor sem fogok elkeseredni, ha két hét múlva nem lesz akkora a lelkesedés, mint amit várunk. Őszintén, vannak a tanári pályán könnyű sikerek? A meglepő az, hogy még ennyi idősen is azt képzeljük, hogy "igen" :)!

    VálaszTörlés
  2. Tartok tőle, hogy nem lesz - de ha pár gyerek marad, már siker... Hm... azt hiszem Marika, hogy mi vagyunk az örök naivak... v. naivák?:-)

    VálaszTörlés

 

free site statistics