2009. december 13., vasárnap

Mahara

Hartyányi Marika segítségével ide is eljutottam:-) A név olyan, mint egy titokzatos keleti maharadzsa... viszont kedvesebb, kezelhetőbb mint a Wiki - így már van két félig (vagy harmadig?) kész portfólióm, ui. megkíséreltem megalkotni egyet a Wikiben is, de ott egy-két dolog meghaladta a képességeimet. Ezzel együtt valahogy leültem kicsit... az elején nagyon nagy aktivitással vágtam neki mindennek. Annyira félév vége van bent is. Megtámadott minket a cocaflu is, lázrekordot döntött a lányom (40,2 fok), aztán mire ő jól lett, a vírus bennem, s a minket segítő barátnőmben tombolta ki tovább magát. Ahelyett hogy megfeleződött volna az átkozott, hihetetlen aktivitással rombolt le minket is. Na mindegy, ezen is túlvagyunk...
Találtam egy-két érdekes anyagot az új modulhoz... remélem lassanként azokat is el tudom majd olvasni.

Végigrágtam magam a témán... ajjajj... ez kemény dió lesz... pláne december 31-ig... január 15=félévzárás... a suliban elhalálozott az internet... a szervergép is makacskodik... a gyerekek témazárókat írnak folyamatosan, kisebb gondjuk is nagyobb lesz annál, minthogy ebbe most aktívan belekapcsolódjanak... de igyekezni fogok...


Valahogy az élet adja mostanság a kapcsolatokat... aki olvassa a bejegyzéseimet, talán emlékszik rá, hogy az osztályommal megnéztük a Magyarország imázskampány részeként készített videót benne sok-sok találmánnyal. A napokban ráleltem a neten a 100 csoda című (mai magyar feltalálók) kiállításra - pénteken viszem a csibészeket. Nagyon várják...


És most nézem... szállingózik a hó...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

free site statistics