2010. április 18., vasárnap

Milyen rég jártam erre:-(

Most kezdhetném úgy, mint a klasszikusok: Kedves Naplóm! De elhanyagoltalak! Az ok, hogy bőszen készültem a szegedi konferenciára, excel-ben álmodtam a végére... Túl vagyunk rajta, talán nem is volt olyan rossz...
Ha zanzát kellene megfogalmaznom az ott tapasztaltakról, alighanem annyit írnék: Sok okos ember kutat, jut kiváló eredményekre, de semmi gyakorlatban hasznosítható ötletet sem adtak. Tehát önmagáért való volt mindegyik - kicsit csalódott is voltam...

4 megjegyzés:

  1. Adott bármelyik a gyakorlatban, a napi pedagógiai munkában hasznosítható ötleteket? Épült projekt bármelyik kutatás elemzéseire/eredményeire alapozva? Lsd: hátrányos helyzet már az óvodától látható a szülők végzettsége/meseolvasási szokások alapján. Elindult vmiféle kezdeményezés, hogy csökkentsék ezen gyerekek hátrányát?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Judit!

    ennek a konferencianak mas volt a celja es a celkozonsege, talan ezert okozott csalodast Neked:-(

    VálaszTörlés
  3. Nem vitatom, hogy ebben igazad van... de mit ér a magasröptű elmélet gyakorlati vonatkozások nélkül? Ez kb. olyan, mint amikor anno azt a feladatot kaptam, hogy a fejlesztők kitaláltak egy új programot, nekem pedig az volt a feladatom, hogy generáljak szükségletet hozzá...

    VálaszTörlés

 

free site statistics