2010. november 19., péntek

Innovatív tanárok 2. nap

Sok érdekes dologgal érkeztek a kollégák. Nem is hinné az ember, hogy ilyen megbecsültség, fizetés, stb. stb. mellett ennyi értékes tagja van a pedagógustársadalomnak. Illetve hinné, hiszi, mert saját maga is tanít, tehát ugyanabban a tóban "lubickolunk" mindahányan.

Sutka Irén "Wikizz velünk!" projektjét mindenképp megemlíteném. Előfordulhat, hogy csupán én nem tudtam, hogy a név: wiki fürgét, gyorsat jelent. A technológia legfőbb előnye is éppen ez a gyorsaság, fürgeség. 
A projekt célja, hogy wiki alapú weboldalakat hozzanak létre a gyerekek, hogy szinte bármely témában kollaboratív tudásépítésre nyújt lehetőséget. Akár 1-2 órás tanórai időkeretben, megadott témakörben lehet az érdeklődő tanulókkal foglalkozni, akár tehetséggondozás céljából is. A projekt által fejleszthető kompetenciák (amik egyre fontosabbá válnak): szövegértés-szövegalkotás, nyelvi, matematikai-logikai, valamint a digitális kompetenciák. A weblapkészítés, az animációk, a digitális fotók vagy videók készítése során fejlődik az esztétikai-művészeti kifejezőkészségük, képességük.
A csoporton belüli, a csoportok közti együttműködés, problémamegoldás, kommunikáció során fejlődnek a szociális kompetenciák is.
Nekem tetszett:-)
És az út ide: www.tudodehogy.hu

Sutka Irén posztere - kicsiben és nagyban














FP:
Hát még nekem! Mivel elég sokat konzultáltunk Incivel a projekt megvalósítása során, így nagy örömömre szolgált a projekt sikerességének látványa:-) És még szerintem ezután jön majd a "nagyja", javaslom mindenkinek a bepillantást, semmi veszteni valójuk nincs!
Fontos megjegyeznem, hogy engem Inci munkája mellett Klacsákné Tóth Ágota projektje nyűgözött le... (Bár természetesen akik kiállítottak, már mind érdekesek voltak...)
Judit nem említette, így én pótolnám: a szervezés pazar volt, nagyon jól éreztük magunkat, KÖSZÖNJÜK! Jövőre, sokkal többen ugyanezen a rendezvényen, hm?

(A hostesslányok is aranyosak voltak:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

free site statistics