2010. november 16., kedd

Sorakoznak a miértjeim...

Kicsit elhanyagoltam a blogolást:-( Nincs Tenegen, ám jelentősen elcsábultam Kindle-ügyben, legalább behozom azt a nem kis mennyiségű lemaradást, amit felhalmoztam olvasás kategóriában...

Közben azért olvasok híreket, olvasom, hogy "nemsokára", talán még aggkorom előtt megkétszereződik a fizetésem... közben pedig olvasnám - a hónapokkal ezelőtt még létező - blogot az Ellenőrzőt (www.ellenorzo.blog.hu), de megszűnt. 

Nem tisztem, hogy a miértekre választ adjak, mindenkinek akad sajátja tán...
  

2 megjegyzés:

  1. Az Ön fizetése? megkétszereződik? Oszt' mé'? Olvassa már el újra a sci-fit:-P Az nem Önről szól...

    Na, sebaj, végül is először jött a ponty, aztán a csuka, a reményhal meg utoljára...
    Én inkább a nyugdíjas futóversenyre gyúrnék... tudja, ki ér előbb a kukához:-(
    CSAK EGY MARADHAT!

    VálaszTörlés
  2. Nemcsak "konferenciaturizmus" pecázás is ;-)

    VálaszTörlés

 

free site statistics