2010. december 7., kedd

Blogolás

Úgy hiszem, már senki sem emlékszik arra, miért is kezdtem "blogolni". Szó se róla, némi grafomán hajlammal bírtam a múltban is, de a blogot, mint műfajt, egyfajta magamutogatásnak, nyilvános naplónak éreztem, s úgy gondoltam: ez tőlem igencsak távol áll. Ehhez képest elég sok irományomat rejti már ez a blog. S a minap szembesültem azzal, hogy már nem csak versenybe lehet szállni a legjobb/legérdekesebb/legolvasottabb blog címért, hanem létezik egy olyan hely is, ahol tematikus csoportosításban vannak szerzőtársaim alkotásai.
  

Talán ettől többen fognak olvasni - ha nem is szépirodalmat, de legalább blogot. Az étlap elég gazdag, mindenki talál ízlésének megfelelőt. 
Hátha olvas a tartalomjegyzék-szolgáltatók közül is valaki (nem is vagyok nagyképű), de talán lehetne válogatni a tematikus blogok közül még néhány témát, úgymint: 
- oktatás;
- bankszféra/hitelek;
- stb.

De azért... 



ugye, hogy tök jó?:-)  




  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

free site statistics