2010. május 4., kedd

Tenegen - TC05A01

Ajj.. meg ajjajj... ennyire még nem néztem "be/el" feladatot... kínlódtam-kínlódtam az exelearning-gel, közben elfelejtettem megnézni az első feladatot... Nincs mentség, hamu szegény fejemre... mert a naptárt sem néztem meg. Pff...
Túl ezen az igazság emellett az, hogy ez a legutolsó feladat abszolút nem illik rám. Sehogyansenem. Már kezdtem megbarátkozni a döggel, elhinni magamról, hogy olyannyira azért mégsem utál, de a TC05 nagyon nem az én világom.
Igyekeztem az Agora-n figyelni - itt-ott még hozzá is tudtam szólni a dolgokhoz... de érdemben nem igazán... Egyáltalán nem esett le nekem - be sem kellene vallanom - mire jó ez, miért szenvedek.

Vessetek rám követ, mit követ! Köveket! Kősziklákat! Mindenki, aki csak ismeri az informatikát, rójon meg... ezt be kell vállaljam: nem értem...

Csak olvastam Kriszti, Évi, Péter, meg a többiek hozzászólásait, igyekeztem is értelmezni - a magam módján - de most kell belátnom, anno sejtettem valamit; amikor a macskabeszéd címet adtam a blogomnak... Nem kis képzavarral élve csak ugatom ezt a témát... Aljas módon még az is eszembe jutott, hogy amikor belekezdtem, arról szólt a fáma, hogy nem kell ehhez informatikusnak lenni... csak az nem hangzott el, hogy mi lesz velem, a digitális dínóval:-(

3 megjegyzés:

  1. Na tessék, már megint eljött a hamuszórás ideje! Már hiányoltam! Szerintem megint elhamarkodtad a döntést. Na, mik az érveim? Kíváncsi vagy, ugye? Szóval: láttam a szellemes, esztétikus PP bemutatódat. Nézem a blogodat. Az igazság az, hogy a PP-nél az Exe sokkal többet kínál, igaz, hogy az elején kell egy kicsit vergődni vele. Megértem az ellenérzésedet - az Exe-vel egy "bezárulónak" látszó csomag készül. De bármikor bővítheted. Beledobsz egy tesztet - meglátod, hogy fogják élvezni. Szóval vannak előnyei. De a TC05-nek valójában nem is ez a lényege - nem kötelező "csomagolni", miért is kéne erre mindenkinek rákattani - különösen, ha a nyitottabb műfajt kedveli, mint Te.
    A TC05 gondolatvilágából szerintem a "nyílt megosztás" az, ami szerintem nagyon fontos. Gondolj csak bele, hány jó kis kreatív pedagógiai ötlettel gazdagodhatnánk? Csinálja mindenki, amibe akarja (Te is!) - Wordben, PP-ben, weblapként, eXe-ben - a lényeg, hogy tegye közzé, tegye láthatóvá. Adatbázis nélkül is rátalálunk néha gyöngyszemekre - ugye Te is - de nem ártani valami kereshető rendszer. Folytatnám, de mennem kell, majd visszajövök!

    VálaszTörlés
  2. Ha szólt volna, segíthettem volna:-(

    VálaszTörlés
  3. Remélem legalább a nyílt megosztást sikerült társítanom az anyaghoz:-)))

    VálaszTörlés

 

free site statistics