2010. február 19., péntek

"Eldobom az agyamat!!!"

Mit eldobom? Eldobtam... Idézek a mai (2010. február 19.) Magyar Nemzetből...

"A kormány nemrég kiadott rendeletével titokban úgy módosította az óvoda nevelés országos alapprogramjáról szóló jogszabályt. A rendelet értelmében ugyanis a következő nevelési év kezdetéig úgy kell módosítani az óvodai nevelési programokat, hogy a jövőben az óvónők tudatosan kerüljék a nemi sztereotípiák erősítését."

"A szakmai szervezeteket megkerülve a kormány arra kötelezte az óvodákat, hogy módosítsák nevelési programjaikat és tudatosan kerüljék a gyermekeknél a nemi sztereotípiák erősítését. A református egyházi oktatási szakértő szerint a cél a hagyományos családi minta megsemmisítése, a gyermekek apa- és anyaképének lerombolása."

"Mi a gender ideológia? Az angol nyelvben a gender társadalmi nemet jelent. A radikális genderfenministák, a melegszervezetek zöme szerint a nem teljességgel a társadalom terméke. Az ember nem férfinak és nőnek születik, hanem csupán a család és társadalom elvárásai nevelik őt férfivá és nővé. A gender mainstreaming szerint az ember valamiféle semleges lénynek születik, és alapvető joga és képessége, hogy mag határozza meg nemét, szexuális kapcsolatainak formáját, az utódok létrehozásának pedig nem egyetlen útja a hagyományos házasság. Szerintük a nemek közötti egyenlőség elérésének feltétele a férfi és ni nem, illetve a házasság és család intézményének megszüntetése. A szakemberek szerint a gender ideológiának megfelelő kormányzati intézkedés volt a gyes és a gyed lerövidítése is, hiszen a szélsőséges világnézet szerint a gyermek rabszolgává teszi az anyát, ezért lehetővé kell tenni, hogy ő minél hamarabb megszabadulhasson a gyermek és a család okozta terhektől."

"... a mesében nem apának és anyának, hanem egyes és kettes szülőnek kell hívni a családot... a jövőben be kell avatkozni a gyermekek játékába, ha a kislány túl sokat babázik. Ebben az esetben meg kell próbálnunk rávenni, hgoy játsszon inkább a markolóval. Nemi sztereotípia a lányos öltözködés, a szoknya, a hosszú haj, a masni és a lakkcipő is...."

Hát tényleg eldobtam... nem kell többé agy nekem... Laár-ék után szabadon: nooooormális? Én, az első és egyetlen számú rabszolgája egyszem leánygyermekemnek - vagy kettes gyermekemnek??? - ehelyt kijelentem, köszönöm szépen, de nem érzem magam rabszolgának. Sokkal inkább érzem azt, hogy megint hülyének vagyok nézve...

Vagy csak engem idegesített fel ez ilyen mértékben???

S még valami: anno, valamikor a múlt században édes szüléim nyilván tudhattak már erről a gender ideológiáról, mert nem vertek orrba, ha az unokabátyáim kisautóit nyűttem, hideg téli napokon nem habos-babos szoknyácskákban jártam, s miután gyűlöltem fésülködni, helyes "Pisti-frizurát" kreáltattak nekem. Nem volt szentségtörés, ha apa főzött, s vakart ki minket a játszótéri koszból, igaz, anyukám sosem szerelte meg az autót... Úgy látszik itt romlott el minden végleg.... mert még mind a mai napig nőnek érzem magam...

1 megjegyzés:

  1. Én eddig szerencsére nem láttam ezt a cikket, de engem is felháborított. Azt hiszem, a mai magyar társadalomban csak igen keveseknek van agya az olyanok között, akik bármiféle komolyabb döntést hozhatnak!

    VálaszTörlés

 

free site statistics