2010. február 9., kedd

Nem is tudom... blog... talán

Most akkor mi történt?
Történt egy s más az osztályomban... nem vagyok rájuk büszke, aljas húzás volt néhányuk részéről. A lényeg végülis pár szóban megfogalmazható: csúnya pletykák kezdtek keringeni, felnőttmódon (e kifejezésen gondolkodtam azért) "csinálták ki" egymást, s kóstoltak meg engem is...

Holdbéli tájon éreztem magam, nem igazán tudom kezelni az efféle helyzeteket, lévén jómagam eléggé egyenesen bele tudom mondani a másik arcába, ha nem tetszik a rendszer...
Jobb ötletem nem volt, mint eléjük álltam, kiterítettem a lapjaimat, hogy ezzel sem együttélni nem szeretnék, sem folytatni nem szeretném. Nem ragozom tovább a történetet..

Ami miatt szóbahoztam, csupán az, hogy létrehoztam egy blogot a "drágáimnak", hátha ott kiadják magukból a feszültséget. Mert a suliban olyan nagyon kevés időnk van egymásra...
Azután összehoztam egy kör email-t, mindenkinek elküldtem a blog címét, s vártam. Mint randa pók a hálójában... a legyek pedig jöttek!

Nehéz szavakba önteni.... furcsa érzés volt. Leginkább persze jó. Hogy írtak, valaki életében először post-olt... Már az első este kaptam egy saját készítésű videót (meg lehet nézni, felraktam azt is), azután hihetetlen gyorsan kaptam két társszerzőt is. Néhány ötlet is érkezett...

S hogy ne felejtsem!!! Korrepetálni fognak a lányaim, hogy a saját blogom is szebb legyen... Így tanul a tanító:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

free site statistics