2010. január 25., hétfő

Kényes kérdések

http://www.slideshare.net/juditmacska/knyes-krds1

Egyik régebbi bejegyzésem tanúskodik arról, mi mindennel foglalkoztam a legutóbbi osztályfőnöki órámon. Vannak dolgok, amiknek nem árt, ha híre megy házon belül. Ez épp az a kategória - csakhogy megkeresett egy kolléganőm, hogy megnézhetné-e, megmutathatná-e ő is azt az anyagot (csak frissítésként: a Gina-fű témájút). Nem vagyok egy irigy természet, odaadtam neki - is... Valahol még örültem is neki, hogy más is profitál belőle, legalább nem hiába szenvedtem.
S ha már itt tartottunk, megkért, hogy nem próbálnám-e meg, hogy terhesség/nemi betegségek tárgykörében is csináljak valami effélét? Nem szívesen beszélünk ezekről a dolgokról, pedig kellene.

Ennyi hát az előzmény, a bemutatót megcsináltam - legalább gyakoroltam kicsit:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

free site statistics