2010. január 14., csütörtök

Modul: TC03 - Elemkészítés / gyűjtés

Édes jó Istenem! Megint mennyire bambának érzem magam:-( Nekifogtam, hatalmas lelkesedéssel, ráadásul rég készülök a témára - aktuális volna... Úgy másfél órás megfeszített agymunkába hempergetett keresgélés után rátaláltam a megoldásra. Szerintem működni is fog a dolog a gyakorlatban.... Már az órán...
De a feltöltés!!! Csont nélkül ráleltem a tananyagelem adatbázisra... - még meg is dicsértem magam a viharos fejlődésért - fel is töltöttem a kis akármilyeimet... ahogy sikerült...
Meg is néztem... szuper! Ott csücsülnek szépen mindannyian... jah... de a "kódfejtés" mégsem jött össze:
"Benyújtandó dokumentum:

tc03a02_xy _elemnev.zzz ,ha egyetlen fájl, vagy tc03a02_xy _elemnev.zip, ha több állomány szükséges.
(Megjegyzés: az xy az Ön neve .zzz a fájl kiterjesztése legyen, ékezeteket, szóközt és speciális karaktereket ne használjon)"
Ennyire gyagyó nem lehetek! Mostan akkor hogyan kellett volna ügyeskednem ahhoz, hogy ezek egyetlen helyen mosolyogjanak, várva, hogy valaki beléjük tekintsen? Teljesen úgy érzem magam, mint a 200 éves ember... felébredtem, nesze nekem, itt az "újvilág"... Ami sem szóhasználatában, semmi egyebében nem egyezik meg azzal, amire még emlékeztem:-(
S akkor ez most megoldva, vagy nem megoldva vagyon???

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Megoldva, kettő feltöltött fájllal, de van a kupacban, ahogy néztem 4 is:) Nagyon haladsz. Én még a témát sem döntöttem el.

    VálaszTörlés
  3. Ez már elég régóta téma az osztályomban. Vannak használók (kezdők-haladók egyaránt), akiknek valamiféle segítséget kellene adjak. Ezért tudtam hamar eldönteni, téma-ügyben merre induljak.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, Judit! Sajnos, a feltöltött anyagot a suliban nem tudtam megnézni, mert a kiterjesztést nem ismeri. De klassz, hogy ilyen hamar döntöttél. Én egy hét késéssel indulok neki a munkának, mert nem voltam itthon, de ma én is döntök, két téma közül melyikkel dolgozzak.
    További jó munkát!

    VálaszTörlés

 

free site statistics