2009. november 12., csütörtök

Netgeneráció ismét

Ma volt órám azzal a csoporttal, akik többek közt kitöltötték a kérdőívet. Nagyon érdekelte őket az eredmény - no és nyilván a lehetőség az óra egy részének elbliccelése:-)
Ab ovo nem akartam az egész órát erre szánni, de annyira belemelegedtek az eredmény-magyarázásba, történetekkel illusztrálták, hát hagytam...
Furcsa volt, de sok időt töltöttünk azzal, hogy definiáljuk a multimédia fogalmát. Rádöbbentem, hogy kattintottak ugyan a kérdőívben valamilyen válaszra anélkül, hogy igazából megértették volna a kérdést...
A történetekből azonban közreadok egy "csokrot": "Megharagudott rám a barátnőm tavaly, feltörte a Myvip-emet, és az arcképemet feltette egy szexoldalra a telefonszámommal együtt." "Összevesztünk a pasimmal, aki a szakítás után obszcén üzeneteket küldött. Azt hazudta, hogy 40 éves, és a fiatal csajokra bukik." "Tök jó buli, hogy raj csávóként (én sem tudtam mit jelent a szó, elmagyaráztattam magamnak = lúzer) azokat a csajokat fikázzuk, akiknek szexi képe van fenn." "Rendszeresen szórakozunk azzal, hogy feltörünk hozzáféréseket, mert sok a liba, aki ilyen jelszót ad meg: 1234, meg a születési évét."
Rákérdeztem, hogy ha ez velük történne meg, akkor is ilyen széles vigyorral mesélnék-e... A válasz lakonikus volt: amíg nem velem történik, vicces...
Nem tudom, ki mit gondol ezekről a dolgokról, de ez egyik oldalról lelketlenségnek tűnik, a másikról pedig - nevezzük nevén - disznóságnak... Viszont rosszindulat helyett azt éreztem, fel sem fogják, milyen lehet ez annak, akivel megteszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 

free site statistics